Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsem se stal testerem

Doufám, že se mi v článku podaří popsat své testování a že nevyzním jako nepodařená nápodoba Horsta Fuchse. Bez ohledu na výsledek jsem rád, že mi to Philips umožnil. Získal jsem tím zkušenost, že reklama se dá dělat i jinak.

Jednou v létě jsem si domů přinesl nový monitor. A protože jsem člověk pohodlný a nechce se mi evidovat každou účtenku, monitor jsem si u výrobce zaregistroval. Od té doby mi sice v poště občas přistála nějaká reklama, ale tu jsem úspěšně ignoroval. Až poměrně nedávno mě jedna reklama zaujala. Prý - Staňte se testerem našich výrobků.

Tak jsem si mejlík pročetl a rozhodl se zaregistrovat s tím, že za zkoušku nic nedám. Vyplnil jsem tedy registraci, občas koukl na stránky výrobce a čekal. A jednoho dne se i dočkal. Vybral jsem si výrobek, vyplnil formulář a znovu čekal. Když už jsem si říkal, že dozajista nejsem dost atraktivní (vhodný, moderní  a tak vůbec), přišlo překvapení. Stal jsem se testerem. A pak to byl docela fofr.

Přišlo pár mejlů a najednou zvonek. A zase kalup - tady to máte, tady to podepište, tohle rozbalte, podepište, zabalte, vraťte a spánembohem. Stál jsem s krabicí v ruce a teprve tehdy mi to začalo docházet. Ona je to docela zodpovědná činnost. Co když to vychválím a někdo jiný bude zklamaný? Dokážu být objektivní? Co když to úplně nevychválím? Vyberou mě ještě někdy? Dokáži vůbec naplnit očekávání? Udělám to dobře? A jak to mám ksakru vůbec udělat, když je to činnost na hony vzdálená všemu v minulosti?

Zajímavá byla i motivace. Kromě zkušenosti (se kterou jsem upřímně řečeno nepočítal) mi možná zůstane i testovaný výrobek. Nebo mi na něj výrobce poskytne slevu a já si ho budu moct odkoupit za zajímavou cenu. A i kdyby ne, když budu spokojen, vždycky si ho můžu koupit za své. A mám jistotu, že nekupuji zajíce v pytli. 

Takže jsem vybalil vybraný strojek a jal jsem se sám sebe zušlechťovat (i manželka přiložila ručku k dílu). Hlava, tváře a kdybych chtěl, i zbytek mojí maličkosti. A víte co? Bylo to fajn. Takže jestli chcete získat zajímavou zkušenost, zkuste to sami. Je to zadarmo a zážitky vám nikdo nevezme.

Testovaný výrobek Philips

 

Autor: Miroslav Palfi | pondělí 11.12.2017 12:56 | karma článku: 5,53 | přečteno: 148x
  • Další články autora

Miroslav Palfi

V Jáchymově o turisty nestojí?

Šestého července to byl jeden rok od zápisu Jáchymova na seznam světového kulturního dědictví UNESCO. Co se tedy změnilo? A jak si to město připomnělo? A stojí vůbec o slávu a turisty?

2.8.2020 v 22:31 | Karma: 25,52 | Přečteno: 1123x | Diskuse| Cestování

Miroslav Palfi

Klínovec? A co s ním?

Malé zamyšlení o nejvyšším vrcholu Krušných hor a hlavně o jeho dominantě - horském hotelu. I když dominantou třeba už dlouho nebude.

19.7.2019 v 1:57 | Karma: 19,65 | Přečteno: 603x | Diskuse| Osobní

Miroslav Palfi

Proč?

Když hledáte odpovědi a najdete jen další otázky. Proč stát na jednom místě vykoupí budovy a pozemky na území bývalého tábora a jinde hraje mrtvého brouka? Proč si nepřipomínáme mrtvé z uranového pekla?

1.2.2019 v 20:10 | Karma: 23,54 | Přečteno: 465x | Diskuse| Osobní

Miroslav Palfi

Jak vidím oslavy 28. října

Tanečky kolem udělování státních vyznamenání, pozvánek na slavnostní ceremoniál a silácká prohlášení z obou stran mi přijdou nedůstojná okamžiku.

26.10.2018 v 12:58 | Karma: 14,19 | Přečteno: 329x | Diskuse| Politika

Miroslav Palfi

Atentát nebo likvidace?

Při dnešním výročí atentátu na Heydricha bych rád podotkl několik věcí. Ne o samotném atentátu, ale spíše o tom, co se o něm traduje.

27.5.2017 v 11:17 | Karma: 32,73 | Přečteno: 1342x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Za upálení družky 17 let. Nepamatuji si, co se stalo, tvrdil obžalovaný

25. dubna 2024  9:45,  aktualizováno  10:10

Na sedmnáct let do vězení poslal Krajský soud v Brně muže za upálení jeho družky v Rajhradě na...

Automotodrom chce peníze za neodjetý ročník MotoGP, u soudu žádá 27 milionů

25. dubna 2024  10:07

Brněnský Automotodrom si chce pomocí žaloby vymoci 27 milionů korun, které požaduje za pronájem...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  9:48

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

PŘEHLEDNĚ: Langšádlová nekončí jako první. Jaké změny už zažila Fialova vláda?

25. dubna 2024  9:33

Přehledně Ve čtvrtek oznámila demisi ministryně pro vědu a výzkum Helena Langšádlová (TOP 09). V koaliční...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 823x
Strážník Městské policie, autor stránek palfi.cz. Otec krásné dcery, manžel krásné ženy. Zde jsou mé názory. Můžou být špatné a můžou se změnit. Změnit diskuzí a argumenty, ne proto, že se někomu nelíbí.

 

Seznam rubrik